سرخط خبرها

دیدار وزیر خارجه عراق با دبیر کل اتحادیه عرب در قاهره

وزیر خارجه عراق، که برای شرکت در نشست فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب به قاهره سفر کرده در بدو ورود به مصر با دبیر کل اتحادیه عرب، دیدار کرد.

میدل ایست نیوز: «فؤاد حسین»، وزیر خارجه عراق، که برای شرکت در نشست فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب به قاهره سفر کرده در بدو ورود به مصر با «احمد ابوالغیط»، دبیر کل اتحادیه عرب، دیدار کرد.

براساس بیانیه رسمی وزارت خارجه عراق در این دیدار راه های تقویت همکاری میان کشورهای عربی در چارچوب چالش ها و فرصت های پیش رو بررسی شد.

پیش از این وزارت خارجه عراق با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که وزیر خارجه عراق برای شرکت در نشست فوق العاده اتحادیه عرب در سطح وزرای خارجه که به دعوت مصر و اردن و برای بررسی تازه ترین تحولات منطقه و نحوه تعامل با سیاست های دولت جدید امریکا تشکیل می شود به قاهره سفر کرده است.

این بیانیه افزوده که فؤاد حسین در حاشیه این نشست با مقامات بلندپایه مصر و وزرای خارجه چند کشور عضو اتحادیه دیدار خواهد کرد.

براساس این بیانیه، نشست مشترک وزرای خارجه عراق و مصر و اردن نیز در حاشیه این نشست با هدف بررسی برنامه دیدار آتی سران سه کشور برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا