سرخط خبرها

انتصاب رسمی «احمد غنی الخفاجی» به استانداری ذی قار+سند

دفتر نخست‌وزیری عراق رسما «احمد غنی الخفاجی» را به عنوان استاندار ذی قار معرفی کرد.

میدل ایست نیوز: دفتر نخست‌وزیری عراق رسما «احمد غنی الخفاجی» را به عنوان استاندار ذی قار معرفی کرد.

بر اساس حکمی که از سوی دفتر نخست وزیری عراق صادر شده، آمده است: در راستای مصالح عمومی و با هدف ارتقای وضعیت استان ذی قار و با استناد به اختیارات نخست‌وزیر، احمد غنی الخفاجی به عنوان استاندار ذی قار معرفی می شود.

الخفاجی در نخستین اظهارنظرش پس از انتصاب به استانداری ذی قار گفت: من برنامه‌هایی گسترده برای ارتقای وضعیت کنونی استان دارم که با همکاری کارشناسان و مشاوران متخصص در زمینه‌های مختلف تدوین شده است.

استاندار جدید ذی قار افزود: هدف نخست ما برقراری امنیت و آرامش در استان و سپس فعالیت‌های عمرانی و جذب سرمایه‌گذاری در ذی قار است، ما تلاش خواهیم کرد با استفاده از اعتبارات استانی به خواسته‌ها و مطالبات مردم این استان جامه عمل بپوشانیم.

وی تاکید کرد: ما هیچ اختلاف‌نظر یا خط قرمزی با مدیران استانی به ویژه از منظر وابستگی سیاسی نداریم چرا که معیار و سنجه ما، شایستگی و پاکدستی است.

الخفاجی اظهار داشت: من به نمایندگی از طبقه زحمتکش و شهدای اکتبر در این منصب خواهم بود و مورد حمایت هیچ فراکسیون سیاسی نیستم.

همزمان با این تحولات، معترضان به دیده تردید به انتخاب استاندار جدید نگاه می‌کنند به طوری که «رائد عبطان»، از فعالان اجتماعی ذی قار اظهار داشت: هیات هماهنگی تظاهرات امروز نشستی برای بررسی مساله انتخاب استاندار جدید برگزار خواهد کرد اما شک و تردید‌هایی وجود دارد که استاندار جدید مورد حمایت ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا