سرخط خبرهاسیاسی

در حملات پراکنده در مناطق تحت کنترل نیروهای «قسد» 7 تن ازجمله یک افسر جان باختند

در درگیری های متفرقه در مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه، دست کم 7 نظامی ازجمله یک افسر شاخص جان باختند.

میدل ایست نیوز: در درگیری های متفرقه در مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه، دست کم 7 نظامی ازجمله یک افسر شاخص جان باختند.

به گزارش «اسپوتنیک»، به نقل از منابع محلی 3 نظامی از گروه «آسایش»، از گروه های تشکیل دهنده نیروهای دموکراتیک سوریه و متحد نیروهای امریکایی در انفجار یک بمب کنار جاده ای در مسیر ترددشان در جاده حسکه به دیرالزور جان باخته اند.

همزمان منابع عشایری از انفجار یک بمب کنار جاده ای به یک خودرو نظامی نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در شهر الشحیل در شرق استان دیرالزور خبر داده اند که طی آن 4 نیروی نظامی ازجمله یکی از چهره های شاخص این گروه جان باخته اند.

به گفته این منابع افسر جان باخته در این حادثه مصطفی الشیخ ملقب به ابوساره فرمانده تیپ «البصیره» وابسته به گروه قسد در این منطقه است.

همزمان در رقه گزارش شده که عبدالکریم صالح الهواش، شیخ عشیره العجیل، از یک حادثه ترور جان سالم به در برده است. این منابع گفته اند که چهار فرد مسلح ناشناس سوار بر یک خودروی غیر نظامی در مرکز بازار شهر طبقه در حومه رقه که در کنترل نیروهای قسد است به سمت الهواش تیراندازی کرده اند که وی پس از حادثه به بیمارستان منتقل شده است.

منبع
اسپوتنیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا