اجتماعیسرخط خبرها

ایران ممنوعیت سفر به عراق را دو هفته دیگر تمدید کرد

وزیر راه و شهرسازی ایران با بیان اینکه برای سفر و تردد به ۳۹ کشور ممنوعیت وجود دارد، از تمدید ممنوعیت سفر به عراق به مدت دو هفته خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزیر راه و شهرسازی ایران با بیان اینکه برای سفر و تردد به ۳۹ کشور ممنوعیت وجود دارد، از تمدید ممنوعیت سفر به عراق به مدت دو هفته خبر داد.

محمد اسلامی در گفت‌و گو با خبرگزاری رسمی ایرنا، درباره تمدید دو هفته‌ای محدودیت‌ها در سفر به عراق گفت: سفر به عراق به دلیل وضعیت قرمز استان خوزستان از قبل از عید ممنوع شده بود که این محدودیت‌ها با توجه به نشست سه شنبه گذشته قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دو هفته دیگر تمدید شد.

اسلامی با اشاره به اینکه ما ممنوعیت تردد به ۳۹ کشور را داریم و سفر به انگلیس همچنان ممنوع است، گفت: فعلا سفر به عراق و ترکیه در کشورهای همسایه ممنوع است و سفر به بقیه کشورهای همسایه هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی درعین حال گفت: پروازها به ترکیه به دلیل تبادلات تجاری برقرار است،‌ چون ترکیه نقطه اتصال به سایر کشورهای جهان است.

وی از تشدید کنترل در مبادی مرزی خبر داد و گفت: تستهای پی سی آر در مرزها گرفته می شود و هلال احمر هم اخیرا با مصوبه ستاد ملی وارد عمل شده و مقرر شده با توجه به آموزش‌هایی که به همین منظور دیده‌اند، از افراد تست بگیرند تا مبتلایان به کرونا وارد کشور نشوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا