خبر اولسرخط خبرهاسیاسی

حمله راکتی و پهپادی انصارالله یمن به شرکت آرامکو و آتشبارهای پاتریوت در جیزان عربستان

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن شرکت آرامکو، آتش‌بارهای پاتریوت و اهداف حساس دیگر در استان جیزان عربستان با بیش از 10 موشک و پهپاد خبر داد.

میدل ایست نیوز: سرهنگ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد یگان موشکی و پهپادی در عملیاتی مشترک با بیش از 10 موشک و پهپاد شرکت آرامکو، سکوی پرتاب موشک‌های پاتریوت و اهداف حساس دیگر در استان جیزان عربستان را هدف گرفتند.

به گزارش المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که در جریان این حمله که با 4 پهپاد از نوع صماد 3 و قاصف 2k انجام شد، انبارهای تسلیحاتی و پایگاه‌های پاتریوت مورد اصابت دقیق قرار گرفت.

سرهنگ سریع گفت: شرکت آرامکو و اهداف دیگر با هفت موشک از نوع سعیر و بدر انجام گرفت که به لطف خدا با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کردند و آتش‌سوزی گسترده‌ای در شرکت آرامکو به وقوع پیوست.

وی اظهار داشت: این هدف گیری در واکنش به تجاوزات دشمن، ادامه محاصره و جرایم ادامه دار است که آخرین آن روز گذشته در صعده روی داد.

سرهنگ سریع در پایان گفت که در صورت ادامه حملات، تجاوزات و محاصره‌ دشمن علیه یمن به نظام سعودی وعده عملیات گسترده‌تر و بزرگ‌تر را می‌دهیم.

در همین رابطه، نیروهای پدافند هوایی عربستان هم مدعی شدند که توانسته‌اند 4 پهپاد انفجاری و 5 موشک بالستیک انصارالله یمن را رهگیری و منهدم کنند.

از طريق
المسیره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا