سرخط خبرهاسیاسی

فیلم حمله هوایی شب گذشته اسرائیل به مواضع حماس در نوار غزه

ارتش اسرائیل فیلم حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مواضع حماس در نوار غزه را منتشر کرد.

میدل ایست نیوز: ارتش اسرائیل فیلم حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مواضع حماس در نوار غزه را منتشر کرد.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش اسرائیل در توئیتی نوشت: جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته اهداف متعلق به حماس در نوار غزه از جمله مرکز آموزشی، مرکز حملات موشکی، کارخانه تولید بالن‌های آتش‌زا را در پاسخ به حملخ راکتی دو شب پیش به اسرائیل هدف قرار دادند.

نیروهای اسرائیلی شب جمعه-بامداد شنبه در حملات هوایی جدیدی و برای دومین روز پیاپی نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار «روسیا الیوم» در غزه، جنگنده های اسرائیلی یکی از مواضع گروه های مسلح فلسطینی را در غرب رفح و منطقه بدر در غرب غزه و یکی دیگر از مواضع گروه های مسلح بین دو استان رفح و خان یونس علاوه بر زمین های زراعی خالی در غرب رفح و زمین های زراعی در شرق البریج را بمباران کردند.

شاهدان عینی تاکید کردند که مجروحان که یکی از آنها کودک بود به بیمارستان منتقل شد و وزارت بهداشت نوار غزه هنوز آماری از قربانیان و مجروحان حمله اسرائیل اعلام نکرده است.

در همین راستا رسانه های اسرائیلی مدعی شدند ارتش اسرائیل در پاسخ به شلیک موشک از نوار غزه به سمت خاک اسرائیل در غروب جمعه این حملات را انجام داده است.

پیش از این نیز جنگنده های اسرائیلی در شب پنجشنبه-بامداد جمعه مواضعی متعلق به گروه های مسلح فلسطینی از جمله «صلاح الدین»، منطقه نظامی وابسته به کتائب القسام و اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، یک مکان نظارتی وابسته به گروه های مسلح فلسطینی در منطقه جحر الدیک در جنوب شرق غزه و همچنین یک محل نظارتی دستگاه کنترل میدانی سرویس های امنیتی غزه را با چند موشک هدف قرار دادند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا