سرخط خبرهاسیاسی

جریان صدر: آتش سوزی در بیمارستان ها توطئه ای برای بدنام کردن ماست

نماینده مجلس از ائتلاف سائرون تأکید کرد که آتش‌سوزی در بیمارستان‌های عراق توطئه‌ای برای جلوگیری از دستیابی جریان صدر به مقام نخست‌وزیری در دولت آینده است.

میدل ایست نیوز: «محمود الزجراوی»، نماینده مجلس از ائتلاف سائرون، وابسته به مقتدی صدر، تأکید کرد که آتش‌سوزی در بیمارستان‌های عراق توطئه‌ای برای جلوگیری از دستیابی جریان صدر به مقام نخست‌وزیری در دولت آینده است.

او در گفت‌وگو با «بغداد الیوم» گفت که کسی که در پی دستیابی به مقام نخست‌وزیری باشد در عراق هدف قرار می‌گیرد و افزود که کسانی می‌خواهند با ضربه زدن به وزارت بهداشت به وجهه جریان صدر آسیب بزنند چون مسئولان این وزارتخانه از جریان صدر هستند.

وی افزود که حادثه بیمارستان ابن الخطیب نشان دهنده عمدی بودن آن است و چه بسا عامل این حادثه خارجی و هدفش جلوگیری از دستیابی جریان صدر به  نخست‌وزیری باشد.

او گفت که در روزهای آینده هم شاهد حوادثی مشابه در مراکز بهداشتی عراق خواهیم بود و افزود که هدف از همه این‌ها بدنام کردن جریان صدر است.

پیش از این مقتدی صدر نیز در توئیتی در واکنش به حادثه بیمارستان ابن الخطیب آن را حادثه‌ای سیاسی با انگیزه های انتخاباتی برشمرد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا