اقتصادیسرخط خبرها

سازمان هواپیمایی عربستان فهرست مقصدهای خارجی خود را اعلام کرد

سازمان هواپیمایی عربستان فهرست کشورها و مقصدهایی که قرار است هواپیماهای سعودی از هفدهم ماه جاری بدان پرواز کنند را اعلام کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان هواپیمایی عربستان فهرست کشورها و مقصدهایی که قرار است هواپیماهای سعودی از هفدهم ماه جاری بدان پرواز کنند را اعلام کرد؛ این پروازها قرار است پس از 14 ماه توقف سفرهای بین‌المللی و محدود کردن سفرهای داخلی برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام شود.

سازمان هواپیمایی عربستان تصریح کرد آماده است تا پروازها به 71 مقصد از مجموع 95 مقصد را از هفدهم ماه جاری از سر بگیرد که 28 مورد آن داخلی و 43 مقصد آن خارجی است.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی عربستان، 12 مقصد عربی از جمله ابو ظبي، اسكندرية، بحرين، خرطوم، الدار البيضاء، دوحة، قاهرة، امّان، شرم الشيخ، كويت، بيروت ودبي در این فهرست جای دارد.

علاوه بر کشورهای عربی، شهرهای آتن، اسلام آباد، امستردام، پاريس، پيشاور، تون، جاکارتا، ژنو، حيدر آباد، دكا، دهلی‌نو، فرانكفورت، کاليكوت، كراچي، كوالالامپور، كوچن، كولومبو، لاهور،لندن، مالدیو، مانيلا، مدريد، ميلان، مونیخ، نایروبی، نيويورك و واشنگتن نیز در فهرست مقصدهای خارجی قرار دارد.

در همین رابطه، «عبدالله الشهرانی »، مدیر امور ارتباطات سازمان هواپیمایی عربستان اظهار داشت: این سازمان از مرحله توقف پروازها به ویژه به مقصدهای بین‌المللی استفاده کرده و اقدام به به‌سازی و نوسازی هواپیماهای خود کرده است.

وزارت کشور عربستان پیشتر اعلام کرده بود شهروندان سعودی با شروطی خاص از 17 ماه مه اجازه سفرهای خارج از کشور را دارند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا