خبر اولسرخط خبرها

ارتش اسرائیل غزه را به اجرای عملیات زمینی تهدید کرد

سخنگوی ارتش اسرائیل، گفت که بعید نیست با شدت گرفتن تنش در غزه عملیات زمینی انجام شود و افزود که «درگیری ها چند روز ادامه خواهد داشت».

میدل ایست نیوز: «هیلدای زیلبرمن»، سخنگوی ارتش اسرائیل، گفت که بعید نیست با شدت گرفتن تنش در غزه عملیات زمینی انجام شود و افزود که «درگیری ها چند روز ادامه خواهد داشت».

به گزارش «روسیا الیوم» او در گفت وگو با رادیو ارتش اسرائیل گفت که تاکنون اسرائیل ضربه های سنگینی به غزه زده و افزود که «هدف همه حملات حماس است».

او گفت که برنامه ارتش اسرائیل ادامه حملات تا صبح چهارشنبه است و بعد از آن پس از اطلاعات واصله تصمیم گیری می شود.

زیلبرمن درباره احتمال اجرای عملیات زمینی گفت که هیچ چیز بعید نیست و «کسانی که لازم است برای چنین عملیاتی حاضر باشند به حالت آماده باش» درآمده اند.

ارتش اسرائیل نیز صبح امروز اعلام کرد که 130 موضع در غزه را هدف قرار داده که از جمله آنها مقر دستگاه اطلاعات نظامی حماس است و در این حمله 15 تن از نیروهای حماس و جهاد اسلامی جان باخته اند.

دربرابر، کتائب عزالدین القسام اعلام کرد که صبح امروز با اجرای عملیات «سیف القدس» شهرک های نزدیک به غزه را هدف قرارداده و بیش از 100 راکت به سمت آنها شلیک کرده که برخی از آنها به شهر بیت المقدس و مابقی به عسقلان و سدیروت اصابت کرده است. این در حالی است که ارتش اسرائیل از 200 راکت شلیک شده ازجانب نیروهای مقاومت سخن گفته است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا