سرخط خبرهاسیاسی

اونروا: در حملات اسرائیل به نوار غزه، 4 ساختمان وابسته به سازمان ملل خسارت دیده است

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد دست‌کم 4 ساختمان این نهاد در نوار غزه در حملات نیروهای اسرائیلی خسارت دیده است.

میدل ایست نیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) اعلام کرد دست‌کم 4 ساختمان این نهاد در نوار غزه در حملات نیروهای اسرائیلی آسیب دیده است.

اونروا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روزهای یازدهم و دوازدهم ماه مه، دو مدرسه وابسته به این نهاد در حملاتی هوایی اسرائیل به نوار غزه خسارت‌های سنگینی دچار شده است.

در ادامه این بیانیه آمده، در روز دوازدهم ماه جاری، ساختمان متعلق به اونروا در غزه مورد حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت و روشن نیست این ساختمان مورد حمله مستقیم قرار گرفته یا به دلیل اصابت موشک به نزدیکی این ساختمان دچار خسارت شده است.

اونروا در پایان با تاکید بر اینکه همه کارمندان این نهاد سازمان مللی در سلامت کامل قرار دارند، اظهار داشت ساختمان‌های اونرا از مصونیت کامل برخوردار است و نباید بدان هتک حرمت شود همچنین همه ساختمان‌های اونرا با پرچم سازمان ملل به وضوح مشخص است.

پیش از این، «آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرده بود از نیمه شب گذشته حدود 160 جنگنده از 6 پایگاه هوایی با استفاده از 450 موشک، 150 هدف را در نوار غره مورد هدف قرار دادند.

وی گفت: هدف از این حملات، ضربه زدن به مواضع زیرزمینی حماس در مناطق شمالی و شرقی نوار غزه بوده است.

همچنین بخوانید:

سخنگوی ارتش اسرائیل: با 150 جنگنده به 160 هدف در نوار غزه حمله کردیم/موشک‌باران جدید شهرهای اسرائیلی توسط نیروهای فلسطینی

 

از طريق
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا