اجتماعیسرخط خبرها

کمک‌های فوری قطر به مردم غزه

کمیته قطری بازسازی غزه، انجمن خیریه و هلال احمر این کشور کمک های فوری برای کاهش رنج مردم غزه اختصاص دادند.

میدل ایست نیوز: «محمد العمادی»، رئیس کمیته قطری بازسازی غزه اعلام کرد این کمیته فردا (دوشنبه) اقدام به توزیع کمک های فوری به خانواده شهدای غزه و افرادی که منازلشان طی بمباران اسرائیل ویران شده، خواهد کرد.

در بیانیه کمیته قطری بازسازی غزه آمده است که این کمک ها به خانواده شهدا در همه استان ها و افرادی که منازلشان به صورت کلی و جزیی در بمباران اسرائیل ویران شده است، با هماهنگی با طرف های دولتی مرتبط در غزه داده خواهد شد.

العمادی اشاره کرد که تاکنون 150 نفر شهید، 500 منزل کاملا ویران شده و 300 منزل آسیب دیده به گونه ای که قابل سکونت نیست، از بمباران اسرائیل برجای مانده است.

وی توضیح داد که این کمک های فوری برای کاهش رنج خانواده های شهدا، کمک به آسیب دیدگان برای خرید نیازهای اساسی و تامین نیازهای فوری خود یا پرداخت اجاره مسکن موقت پرداخت می شود.

رئیس کمیته قطری بازسازی غزه تاکید کرد این کمک ها در راستای تلاش قطر برای کمک فوری به ساکنان غزه و ایستادن در کنار آنها در شرایط فعلی و کاهش رنج آنهاست.

از طرفی دیگر انجمن خیریه قطر، 5 میلیون دلار و هلال احمر قطر هم یک میلیون دلار برای تامین نیازهای فوری فلسطینیان اختصاص دادند.

منبع
روسیا الیومالخلیج آنلاین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا