سرخط خبرهاسیاسی

منابع نزدیک به سیدحسن نصرالله: وضعیت سلامت او رو به بهبود است

روزنامه لبنانی «الجمهوریة» به نقل از منابع نزدیک به «سیدحسن نصرالله» تأکید کرد که وضعیت سلامت او رو به بهبود است.

میدل ایست نیوز: روزنامه لبنانی «الجمهوریة» به نقل از منابع نزدیک به «سیدحسن نصرالله»، دبیر کل حزب‌الله لبنان، تأکید کرد که وضعیت سلامت او رو به بهبود است.

به گفته این منابع دبیر کل حزب‌الله لبنان، مبتلا به حساسیت فصلی و التهاب ریه شده که در حال درمان است.

این منابع افزوده‌اند که اخبار منتشرشده درباره ابتلای وی به کرونا صحت ندارد و اگر چنین چیزی بود هم حزب‌الله باکی از اعلام رسمی آن نداشت.

براساس این گزارش، نصرالله بارها به حساسیت فصلی و التهاب مبتلا شده و هر بار به دور از هیاهوی رسانه‌ها دوره درمان را طی کرده اما این بار چون ابتلای او با مراسم جشن‌های آزادی همراه بود و او لازم بود که در این مراسم سخنرانی داشته باشد موضوع رسانه‌ای شد.

به گفته این منابع نزدیک به دبیرکل حزب‌الله وی زیر نظر پزشک متخصص دوره درمان را طی می‌کند و نیازی به بستری شدن وی نبوده است ضمن اینکه او با برخی پزشکان مورد اعتماد خود ازجمله یک پزشک در امریکا مشورت کرده است.

این گزارش تأکید کرده که این بیماری در حدی نیست که نصرالله فعالیت‌های روزمره خود را تعطیل کند و او به‌صورت معمول در دفتر خود حاضر می‌شود و با کسانی که لازم می‌داند در تماس است.

سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان در روز سه‌شنبه گذشته که با سرفه و نفس‌تنگی همراه بود موجب گمانه‌زنی‌هایی درباره ابتلای وی به کرونا شد.

پیشتر پسر سیدحسن نصرالله نیز این شایعات را بی اساس دانسته بود.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا