خبر اولسرخط خبرهاسیاسی

صدر: برخی نانشان در مقاومت و حضور اشغالگران است/ اگر ما خضراء را محاصره میکردیم تروریست می‌شدیم

رهبر جریان صدر اظهار داشت برخی از حضور اشغالگران سود می‌برند، اگر نیروهای اشغالگر از عراق خارج شود، نان آنها آجر خواهد شد.

میدل ایست نیوز: «سید مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر تهدید کرد اگر میان شخصیت‌های صدری با وزارتخانه‌های دارایی، بهداشت و برق ارتباطی وجود داشته باشد، علیه این افراد مجازات‌های سنگینی اعمال خواهد کرد.

صدر در نشستی با اعضای هیات سیاسی جریان صدر گفت: برخی می‌گویند وزارت برق، بهداشت و دارایی وابسته به جریان صدر است، اگر این موضوع برای من روشن شود، مجازات سنگینی علیه این افراد و همه کسانی با آنها ارتباط دارند، اعمال خواهم کرد.

وی افزود: همچنان معتقدم که اگر این وزرا از جریان صدر بودند، اکنون سرنوشت‌شان این نبود و ما می دانستیم که چگونه آنها را به قدم برداشتن در مسیر درست وابداریم.

رهبر جریان صدر ادامه داد: علیرغم اینکه برخی وزارتخانه‌ها در گذشته توسط جریان صدر اداره می‌شد و رخدادهای در آن روی داد ولی باز هم از وزارتخانه‌های وابسته به دیگر احزاب، وضعیت بهتری داشت.

صدر در ادامه ضمن انتقاد از حملات به فرودگاه‌ها و محاصره منطقه الخضراء گفت: اگر جریان صدر منطقه الخضراء را برای آزادی فلان شخص محاصره کرده بود یا اینکه دست به حمله به فرودگاه بغداد و اربیل و برخی مقرهای دیپلماتیک زده بود، اکنون اشغالگران پیامبری از پیامبران بودند و ما را در ردیف تروریست‌ها قرار داده بودند و با توپ و تانک علیه ما وارد میدان شده بودند.

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد: حمله به فرودگاه اربیل و دیگر مناطق چه دستاوری جز افزوده شدن 4 هزار سرباز دیگر به اشغالگران به جای خروج از عراق داشته است؟

صدر اظهار داشت: برخی از حضور اشغالگران سود می‌برند، اگر نیروهای اشغالگر از عراق خارج شود، نان آنها آجر خواهد شد، نان این افراد در سیاست است و بدون سیاست هیچ هستند، همچنین برخی دیگر نیز نان‌شان در مقاومت است و بدون آن، هیچ هستند.

از طريق
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا