سرخط خبرها

الحشد الشعبی عملیات تروریستی داعش در سامرا را ناکام گذاشت

نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق طرح داعش برای عملیات تروریستی در سامرا را خنثی کردند.

میدل ایست نیوز: نیروهای الحشد الشعبی امروز دوشنبه یک عملیات تروریستی را خنثی و یک پناهگاه متعلق به گروه تروریستی داعش را در سامراء کشف کردند.

واحد رسانه ای الحشد الشعبی اعلام کرد نیروی مشترکی از الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق، طرح تروریستی داعش که قصد انجام آن در جنوب سامراء را داشت، خنثی کردند.

این واحد افزود که نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق همچنین یک پناهگاه متعلق به گروه تروریستی داعش و مقادیری سلاح در منطقه الصراة ناحیه یثرب در جنوب سامراء کشف کردند.

نیروهای امنیتی عراق براساس داده های اطلاعاتی مقداری سلاح و مهمات متوسط و خفیف، بمب و تلفن آماده انفجار را نیز کشف و ضبط کردند.

نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می دهند.

عراق در دسامبر سال 2017، پس از حدود سه و نیم سال درگیری با داعش که حدود یک سوم کشور را اشغال کرده بود، آزادسازی تمام سرزمین های خود از چنگال این گروه تروریستی را اعلام کرد.

گفتنی است عناصر باقی مانده ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا، الانبار و… فعالیت دارند.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا