خبر اولسیاسی

سیدحسن نصرالله: به زودی از ایران سوخت و دارو وارد می کنیم

سیدحسن نصرالله تأکید کرد که گروهی از مقامات حزب‌الله در حال حاضر در ایران هستند تا موضوع دریافت بنزین و مازوت و دارو از ایران را پیگیری کنند.

میدل ایست نیوز: دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد که تلاش هایی برای دریافت بنزین و مازوت و دارو از ایران را آغاز کرده است.

به گزارش روزنامه لبنانی «الاخبار»، نزدیک به حزب‌الله لبنان، سیدحسن نصرالله اخیرا در نشست سالانه خود با مبلغان در آستانه ماه محرم تأکید کرد که گروهی از مقامات حزب‌الله در حال حاضر در ایران هستند تا موضوع دریافت بنزین و مازوت از ایران را پیگیری کنند.

او گفت که به زودی یک محموله چه به صورت زمینی چه دریایی به لبنان خواهد رسید.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین گفت که مذاکرات مشابهی برای دریافت دارو از ایران نیز وجود دارد و حزب‌الله با جدیت برای حل بحران دارو در کشور تلاش می‌کند و به زودی داروی ایرانی به بازارهای لبنان خواهد آمد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان همچنین تأکید کرد که دشمنان سه تلاش علیه حزب الله را ادامه می‌دهند که اولین آنها بدنام کردن آن و دومی کشاندنش به درگیری داخلی و سومی راه انداختن جنگ اقتصادی است و افزود که با جدیت و پشتکار می‌توان این مسائل را پشت سر گذاشت.

حدود دو ماه پیش و با اوج گرفتن بحران سوخت در لبنان، سیدحسن نصرالله تأکید کرد که ایران آماده ارسال سوخت و بنزین به لبنان و دریافت هزینه آن با لیره لبنان است.

او گفت که اگر دولت در این باره کم‌کاری کند حزب‌الله دست‌بسته نخواهد ماند و خود وارد عمل خواهد شد.

 

منبع
الاخبار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا