سرخط خبرهاسیاسی

نظامیان اسرائیلی یک فلسطینی را شهید و 59 نفر را زخمی کردند

نظامیان اسرائیلی با یورش به تجمع فلسطینیان در کرانه باختری یک جوان فلسطینی را شهید و 59 نفر را مجروح کردند.

میدل ایست نیوز: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در منطقه کوه صبیح در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس، جوانی فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده و 59 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «عماد علی محمد دویکات» جوان 38 ساله فلسطینی از ناحیه سینه هدف گلوله نظامیان اسرائیلی قرار گرفت و به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در درگیری‌های فلسطینیان با نظامیان اسرائیلی در شهرک بیتا در جنوب نابلس، یک نفر به شهادت رسیده و 59 نفر دیگر زخمی شدند.

از طرفی دیگر «احمد جبریل»، یکی از مسئولین جمعیت هلال احمر فلسطین به خبرنگار آناتولی گفت: شب گذشته نیروهای اسرائیلی با حمله به شهرک بیتای نابلس کرانه باختری رود اردن 13 فلسطینی را زخمی کردند.

بنا به اعلام شاهدان عینی، نظامیان اسرائیل با استفاده از گلوله‌های جنگی، پلاستیکی و گاز اشک آور به تظاهرات فلسطینیان علیه ساخت شهرک‌های یهودی‌نشین در شهرک بیتای نابلس یورش برده و با فلسطینیان درگیر شده‌اند.

گفتنی است مردم فلسطین تقریبا هر روز در اعتراض به شهرک‌سازی اسرائیل در سرزمین‌هایشان و احداث دیوار حائل در کرانه باختری تظاهرات برگزار می‌کنند و نظامیان اسرائیل با استفاده از گلوله جنگی، گلوله پلاستیکی و گاز اشک‌آور به تظاهرات فلسطینی‌ها یورش می‌برند.

منبع
مرکز اطلاع رسانی فلسطینآناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا