سرخط خبرهاسیاسی

شهادت یک نیروی الحشد الشعبی در انفجار بمب کنارجاده ای در استان دیالی

واحد اطلاع‌رسانی سازمان الحشد الشعبی از شهادت یک رزمنده حشد در اولین روز عملیات «عاشوراء الکرامه» در استان دیالی خبر داد.

میدل ایست نیوز: واحد اطلاع‌رسانی سازمان الحشد الشعبی از شهادت یک رزمنده حشد در اولین روز عملیات «عاشوراء الکرامه» در استان دیالی خبر داد.

در بیانیه رسمی این سازمان آمده که در انفجار یک بمب کنارجاده‌ای که تروریست‌های داعش کار گذاشته بودند، «نعمه جاسم محمد ابراهیم»، از رزمندگان حشد در این عملیات در شمال شرق دیالی به شهادت رسید و چهار رزمنده نیز زخمی شدند.

این بیانیه افزوده که این حادثه در منطقه دریاچه حمرین در شمال شرق استان دیالی رخ داده است.

صبح امروز (سه‌شنبه 17 اوت) سازمان الحشد الشعبی از عملیات گسترده خود برای تعقیب تروریست‌های داعش در استان دیالی خبر داد.

در بیانیه این سازمان آمده که نیروهای 7 تیپ الحشد الشعبی با همکاری نیروهای ارتش عراق عملیات «عاشوراء الکرامه» را در سه محور دریاچه حمرین و رودخانه نارین و محور شمالی استان آغاز کرده‌اند.

این بیانیه افزوده که این عملیات با حمایت نیروی هوایی ارتش عراق اجرا می‌شود و تا تحقق کامل اهداف ادامه خواهد داشت.

همزمان، نیروهایی از تیپ عاشوراء با همکاری فرماندهی عملیات جزیره و بادیه در الحشد الشعبی عملیات امنیتی گسترده‌ای را در شمال استان بابل آغاز کردند.

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است، این عملیات در چارچوب طرح امنیتی برای تامین امنیت مراسم عاشورا صورت می‌گیرد و طی آن ده‌ها کیلومتر از باغ‌های انبوه در منطقه العسکری و مناطق مجاور آن در جرف النصر بازرسی و پاکسازی خواهد شد.

منبع
عین العراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا