سرخط خبرهاسیاسی

میقاتی: برخی میخواهند روند تشکیل دولت را به سوداگری تبدیل کنند

دفتر نجیب میقاتی تاکید کرد که برخی نیروهای سیاسی این کشور تلاش می کنند که روند تشکیل دولت را به سوداگری سیاسی و رسانه‌ای تبدیل کنند.

میدل ایست نیوز: دفتر نجیب میقاتی مامور تشکیل کابینه لبنان با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که برخی نیروهای سیاسی این کشور تلاش می کنند که روند تشکیل دولت را به سوداگری سیاسی و رسانه‌ای تبدیل کنند.

در بیانیه رسمی دفتر میقاتی که امروز (پنجشنبه 2 سپتامبر) منتشر شده آمده که در حالی که مأمور تشکیل کابینه برای رسیدن به راه حلی عملی جهت تشکیل دولت در چارچوب‌های قانونی تلاش می کند و در حالی که مردم لبنان در شرایط بسیار سختی به سر می برند به نظر می‌آید که کسانی تلاش می‌کنند که روتد تشکیل دولت را به سوداگری سیاسی و رسانه‌ای تبدیل کنند.

این بیانیه افزوده که این گروه‌ها با انتشار شایعه ها و دروغ هایی می کوشند که اتهام کارشکنی و مانع تراشی در روند تشکیل دولت را از خود دور سازند و دیگران را در این باره را متهم کنند و تاکید کرده است که دست اینان برای همه رو شده است.

در این بیانیه آمده است که تلاش ها برای منتشر کردن اخبار بی اساس به منظور کشاندن نخست وزیر به راه های انحرافی یا اطلاع از واکنش احتمالی او هیچ فایده ای برای کسی نخواهد داشت.

این بیانیه تاکید کرده که میقاتی بر اساس اصولی که از اولین روز تعیین کرده بود و از راه همکاری و مشورت با رئیس جمهور برای تشکیل دولت تلاش خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا