سرخط خبرهاسیاسی

تدابیر تازه عراق برای جلوگیری از ورود تروریست ها به خاک کشور

مرزبانی عراق از تدابیر تازه امنیتی در مناطق مرزی برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک عراق از مرزهای مشترک با سوریه خبر داد.

میدل ایست نیوز: فرماندهی نیروهای مرزبانی عراق از تدابیر تازه امنیتی در مناطق مرزی برای جلوگیری از ورود تروریست‌ها به خاک عراق از مرزهای مشترک با سوریه خبر داد.

سرلشکر «حامد الحسینی»، فرمانده نیروهای مرزبانی عراق، گفت که با شدت گرفتن عملیات علیه تروریست‌ها در جنوب مناطق صحرایی عراق، تعدادی از آنان با فرار از این منطقه به سمت مثلث القائم عکاشات طریبیل در مرزهای مشترک عراق با اردن  وسوریه رفته‌اند.

او گفت که نیروهای مرزبانی اطلاعات لازم درباره انتقال تروریست‌ها را به نیروهای ارتش و الحشد الشعبی مستقر در این مناطق داده‌اند و عملیات علیه آنها آغاز شده است.

الحسینی تأکید کرد که برخی مناطق هستند که نیرویی خاصی آنها را در کنترل ندارد و برای همین عملیات بازرسی دقیقی آغاز شده که تروریست‌ها امکان فرار از آن را ندارند.

سه‌شنبه گذشته نیز فرماندهی مرزبانی عراق از آغاز عملیات امنیتی در نوار مرزی با سوریه خبر داد و تأکید کرد که این عملیات با همکاری نیروهای مرزبانی و ارتش و الحشد الشعبی و نیروی هوایی ارتش اجرا می‌شود.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا