اجتماعی

وزیر ورزش عراق: ایران از بهترین های آسیاست اما به پیروزی امیدواریم

«عدنان درجال»، وزیر ورزش و جوانان عراق، ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان عراق بتوانند 3 امتیاز بازی ایران و عراق را از آن خود کنند.

میدل ایست نیوز: ساعاتی پیش از برگزاری بازی ایران و عراق در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، «عدنان درجال»، وزیر ورزش و جوانان عراق، ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان عراق بتوانند 3 امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند.

او در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت که بازی با ایران بازی سختی خواهد بود چون تیم ملی ایران از بهترین‌های آسیاست اما تیم ملی عراق بازی بسیار خوبی دربرابر کره جنوبی داشت که باعث می‌شود اعتماد به نفس ما به گرفتن 3 امتیاز دربرابر ایران بیشتر شود.

درجال که خود از بازیکنان قدیمی تیم ملی عراق است درباره عملکرد «دیک ادووکات»، سرمربی جدید تیم ملی عراق،  گفت که ادووکات یک مربی جهانی است که سابقه مربیگری تیم‌های ملی روسیه و هلند و کره جنوبی را دارد و حضور او اعتبار تیم ملی عراق را بالا می‌برد.

وی افزود که ادووکات در همین مدت کوتاه توانسته عملکرد تیم را به صورت آشکار بهبود بخشد و بازیکنان هم از کار با او راضی هستند.

وزیر ورزش عراق گفت که امید بسیاری به تحقق رؤیای رسیدن به جام جهانی دارد.

از سوی دیگر «احمد ابراهیم»، بازیکن تیم ملی عراق، گفت که تیم‌های ملی ایران و عراق همیشه بازی‌های سختی داشته‌اند و عراق خود را برای یک بازی سخت دیگر آماده می‌کند.

او گفت که عراق در حال حاضر بازیکنان خوب و مربی بسیار خوبی دارد و می‌توان به راهیابی به جام جهانی امیدوار بود.

 تیم ملی فوتبال عراق در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی 2022، شامگاه سه‌شنبه ۷ سپتامبر بار دیگر به دیدار ملی‌پوشان عراق می‌رود. این سی‌امین رویارویی این دو تیم است.

تیم ملی فوتبال عراق در اولین دیدار خود در گروه A، به نتیجه مساوی بدون گل در برابر تیم ملی کره‌جنوبی در زمین حریف دست یافت. کسب یک امتیاز در بازی مقابل تیم ملی کره‌جنوبی بدون تردید کامیابی غیرمنتظره برای ملی‌پوشان فوتبال عراق و سرمربی جدید و هلندی این تیم، دیک آدووکات، محسوب می‌شود.

منبع
ناس نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا