سرخط خبرهاسیاسی

هشدار شدیداللحن گروه‌های مقاومت فلسطین به اسرائیل برای توقف سختگیری‌ها علیه اسرا

منابع آگاه مصری از هشدار شدیداللحن گروه‌های مقاومت فلسطینی به اسرائیل مبنی بر توقف اقدامات ناقض قانون در حق اسرای فلسطینی در زندان‌ها حبر دادند.

میدل ایست نیوز: منابع آگاه مصری از هشدار شدیداللحن گروه‌های مقاومت فلسطینی به اسرائیل مبنی بر توقف اقدامات ناقض قانون در حق اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل خبر دادند.

به گفته منابع مصری، حماس و جنبش جهاد اسلامی به واسطه دستگاه اطلاعاتی مصر پیام هشدارآمیزی به طرف اسرائیلی درخصوص تداوم اقدامات ناقض قانون در حق اسرای فلسطینی مخابره کردند.

منابع آگاه مصری افزودند: گروه‌های مقاومت به طرف مصری تصریح کردند که شاخه‌های نظامی این گروه‌ها در نوار غزه برای آمادگی به منظور تنش‌های احتمالی و همبستگی با اسرای فلسطینی حالت اضطراری اعلام کرده اند.

به گفته این منابع، رهبران گروه‌های مقاومت بازگشت آرامش و تداوم مذاکرات غیر مستقیم با اسرائیل را منوط به توقف اقدامات غیر قانونی در حق اسرای فلسطینی کرده اند.

پیش از این، 6 اسیر فلسطینی موفق شدند با حفر تونلی از زندان جلبوع اسرائیل فرار کنند، در پی این اقدام، مقامات اسرائیلی تدابیر امنیتی در زندان‌ها را تشدید کردند و سختگیری‌ها و اقدامات ناقض مبانی حقوق بشری در حق اسرای فلسطینی اعمال کردند.

همچنین بخوانید:

جزئیات جالب‌توجه از فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع اسرائیل

 

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا