سرخط خبرهاسیاسی

کمیساریای عالی انتخابات عراق: 2 میلیون و 700 هزار نفر کارت انتخاباتی خود را تحویل نگرفته‌اند

کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد تاکنون دو میلیون و 700 هزار شهروند عراقی کارت هوشمند انتخاباتی خود را تحویل نگرفته اند.

میدل ایست نیوز: کمیساریای عالی انتخابات عراق اعلام کرد تاکنون دو میلیون و 700 هزار شهروند عراقی کارت هوشمند انتخاباتی خود را تحویل نگرفته اند.

«عماد جمیل»، عضو بخش اطلاع‌رسانی کمیساریای عالی انتخابات به الفرات گفت: علیرغم زمان اندک به انتخابات پارلمانی زودهنگام، نزدیک به دو میلیون و 700 هزار کارت انتخاباتی تاکنون در مراکز مربوطه باقی مانده است.

الجمیل افزود: از امروز پنجشنبه کارزار رسانه‌ای برای مراجعه شهروندان به مراکز مربوطه به منظور دریافت کارت انتخاباتی‌شان آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: برخی شهروندان محل سکونت خود را تغییر داده اند و تصور می‌‌کنند کارت‌های انتخاباتی‌شان از مراکز فعلی سکونت‌شان صادر خواهد شد اما کارت‌ها در محل سکونت قبلی چاپ شده و در انتظار تحویل است.

الجمیل در پایان تاکید کرد: باقی مانده این کارت‌ها در مراکز رای‌گیری برای پرهیز از شبهات غیر ممکت است و ما در صورت عدم مراجعه شهروندان، این کارت‌ها را 48 ساعت پیش از روز انتخابات در مراکز ثبت‌نام جمع‌آوری می کنیم تا از این مشکل رهایی یابیم.

انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق قرار است در 10 اکتبر آتی برگزار شود.

منبع
الفرات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا