اقتصادیسرخط خبرها

ازسرگیری فعالیت تجاری در مرز مهران از روز شنبه آینده

مدیرکل گمرک استان ایلام در جنوب غرب ایران اعلام کرد که مرز تجاری مهران ـ زرباطیه از شنبه هفته آینده (2 اكتبر) شروع به فعالیت خواهد کرد.

میدل ایست نیوز: مدیرکل گمرک استان ایلام در جنوب غرب ایران اعلام کرد که مرز تجاری مهران ـ زرباطیه از شنبه هفته آینده (2 اكتبر) شروع به فعالیت خواهد کرد.

«روح‌الله غلامی»، مدیر کل گمرک استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرانی فارس گفت: مرز تجاری مهران طبق مصوبه ستاد اربعین از شنبه هفته آینده شروع به فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل گمرک ایلام همچنین گفت که تاکنون 380 کامیون موکب و سایر وسایل نقلیه و خدمات رسان از مرز مهران خارج شده‌اند که درباره همه آنها تشریفات قانونی انجام شده و پس از انجام مراحل قانونی این وسایل نقیله از مرز مهران راهی عراق شدند.

غلامی تاکید کرد: گمرک ایلام در اربعین امسال با تدابیر اتخاذ شده تنها با استفاده از نیروی موجود استان به صورت سه شیفت در حال فعالیت و خدمت رسانی است.

وی یادآورشد: 466 میلیون دلار کالا در 6 ماهه نخست سال جاری به وزن 914 هزار تن به کشور عراق صادر شده است که به لحاظ وزنی 178 درصد و به لحاظ ارزش دلاری 155 درصد در مقایسه با سال گذشته رشد صادرات داشته‌ایم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا