سرخط خبرهاسیاسی

ایران سفر وزیر خارجه اسرائیل به بحرین را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران هر گونه زمینه سازی برای تثبیت حضور مخرب اسرائیل در منطقه را در راستای تنش زایی و ناامنی بیشتر دانست و آن را محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: «سعید خطیب زاده»، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران طی اظهاراتی سفر وزیر خارجه اسرائیل به بحرین را محکوم کرد.

وی با یادآوری اقدام خفت بار حاکمان بحرین در علنی سازی روابط با اسرائیل، استقبال حقیرانه حاکمان این کشور از وزیر خارجه اسرائیل را خلاف خواست و رای مردم شریف و آزاده بحرین خواند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هر گونه زمینه سازی برای تثبیت حضور مخرب اسرائیل در منطقه را در راستای تنش زایی و ناامنی بیشتر دانست و آن را محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران با اظهار تاسف از نادیده گرفتن جنایات روزمره اسرائیل علیه مردم ستمدیده و مظلوم، اما مقاوم فلسطین از سوی حاکمان بحرین، اظهار داشت: این گونه اقدامات موجب مشروعیت افزایی اسرائیل نخواهد شد و تاثیری نیز بر آرمان آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین جهان، ندارد.

خطیب زاده با تاکید بر این نکته که این لکه ننگ از دامان حکام بحرین پاک نخواهد شد، اظهار داشت: مردم منطقه همچنان مخالف روند عادی سازی روابط با اسرائیل باقی خواهند ماند.

«لائیر لاپید»، وزیر امور خارجه اسرائیل به دعوت وزارت امور خارجه بحرین به این کشور سفر کرد و ضمن دیدار با پادشاه و ولیعهد بحرین، سفارت اسرائیل در منامه را افتتاح کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا