اجتماعیسرخط خبرها

نماز جمعه تهران پس از 20 ماه وقفه از سرگرفته می شود

نماز جمعه این هفته در تهران پس از وقفه ای بیست ماهه به دلیل شرایط پیش آمده ناشی از انتشار ویروس کرونا برگزار می شود.

میدل ایست نیوز: ستاد برگزاری نمازجمعه تهران، اعلام کرد که با آرایش جدید نیروی انسانی و با تدابیر و برنامه‌­هایی متناسب با شأن و منزلت نمازگزاران، از آمادگی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در هفته جاری برخوردار است.

در بیانیه ستاد برگزاری نماز جمعه تهران آمده است: طی 20 ماه گذشته، 4 نوبت و هر بار در شرایطی که با فرود موج سرکش کرونا، مجالی برای اقامه مجدد نمازجمعه تهران فراهم می­شد، از ستاد ملی مقابله با کرونا استعلام و پیگیری شد، که البته هر بار، با طغیان مجدد این ویروس منحوس، فرصت ادای این فریضه الهی سلب می­ شد.

ستاد برگزاری نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران با برگزاری نماز جمعه این هفته در تهران موافقت کرده است، از این ستاد که فرصت برگزاری نماز جمعه این هفته را فراهم کرده است، تشکر نمود.

در ادامه بیانیه ستاد نمازجمعه تهران، آمده است که این ستاد با آرایش جدید نیروی انسانی و با تدابیر و برنامه‌­هایی متناسب با شأن و منزلت نمازگزاران مکرم، از آمادگی مناسب برای میزبانی این رویداد مهم در روز جمعه هفته جاری برخوردار است و متعاقباً نسبت به اطلاع­‌رسانی و تشریح جزئیات برنامه و ترتیب اجرای شیوه‌­نامه بهداشتی و اقدامات صیانتی برای حفظ سلامتی شما عزیزان اقدام خواهد نمود.

منبع
خبرگزاری ایسنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا