سرخط خبرهاسیاسی

«برهم صالح»: مبارزه با تروریسم و حفظ محیط‌زیست مستلزم همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی است

رئیس جمهوری عراق در دیدار سفرای جدید آلمان و چک تاکید کرد مبارزه با تروریسم و فساد و حفظ محیط زیست مستلزم همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی است.

میدل ایست نیوز: «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق در دیدار سفرای جدید آلمان و چک تاکید کرد مبارزه با تروریسم و فساد و حفظ محیط زیست مستلزم همکاری منطقه‌ای و بین‌المللی است.

برهم صالح در مراسم دریافت استوارنامه سفرای جدید آلمان و چک که در کاخ السلام بغداد به صورت جداگانه برگزار شد، اظهار داشت: عراق سیاست متوازن و درهای باز مبتنی بر همکاری، هماهنگی بین‌المللی و منطقه‌ای برای مقابله با تروریسم، مبارزه با فساد و همکاری مشترک برای حفاظت محیط زیست را در پیش گرفته است.

وی افزود: برگزاری انتخابات گامی مهم در مسیر تشکیل پارلمان و دولتی فعال است که می‌تواند که به مطالبات مورد انتظار کشور و مردم در داشتن زندگی آزاد و عزتمندانه و تقویت مناسبات اقتصادی و تجاری و حمایت از سرمایه‌گذاری جامه عمل بپوشاند.

رئیس جمهوری عراق در پایان برای سفرای جدید آلمان و چک در راستای تحکیم مناسبات دوستانه و همکاری مشترک آرزوی موفقیت کرد.

از سوی دیگر، سفرای مذکور ضمن تشکر از برهم صالح، تاکید کردند کشورهای متبوع‌شان از ثبات عراق حمایت می‌کند و خواهان تقویت پیوندهای مشترک و مناسبات دوجانبه در زمینه‌های مختلف است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا