خبر اولسیاسی

هکرها اطلاعات شخصی صدها سرباز اسرائیلی را منتشر کردند

رسانه‌های عبری از افشای اطلاعات دقیقی شامل نام و نشانی و رتبه نظامی و محل خدمت سربازان و افسران ارتش اسرائیل توسط یک گروه هکر احتمالا ایرانی خبر دادند.

میدل ایست نیوز: رسانه‌های عبری از افشای اطلاعات دقیقی شامل نام و نشانی و رتبه نظامی و محل خدمت سربازان و افسران ارتش اسرائیل توسط یک گروه هکر احتمالا ایرانی خبر دادند.

به گزارش روزنامه «یدیعوت احرونوت» این مجموعه که خود را Moses staf نامیده روز دوشنبه نیز تصاویر خصوصی از «بنی گانتس»، وزیر دفاع اسرائیل، منتشر کرده و هشدار داده بود که وی «تحت نظر» است.

روز سه‌شنبه نیز همین گروه در سایت و کانال تلگرامی خود اطلاعات کامل یک گردان نظامی ارتش اسرائیل را که شامل نام و نشانی و رتبه سربازان می‌شد منتشر کرد.

این اطلاعات همچنین شامل نیروهای ذخیره و نام و رتبه و شماره موبایل آنها می‌شود.

افشای این اطلاعات با این پیام نیز همراه است: «به جنگ برای افشای جنایت‌هایتان ادامه می‌دهیم و هر جا باشید بی آنکه بدانید تعقیبتان می‌کنیم، این تازه اول کار است».

این مجموعه هکرها روز دوشنبه نیز ضمن انتشار تصاویر خصوصی گانتس تأکید کردند که اسناد محرمانه مربوط به وزارت دفاع و بنی گانتس و اخبار و گزارش‌ها و نقشه‌های عملیات و اطلاعات مربوط به امکانات یگان‌ها و نیروها را در اختیار دارند و آن را منتشر خواهند کرد.

پیش از این نیز مهاجمان سایبری از هک کردن سازمان پست اسرائیل و دستیابی به نشانی هزاران کارمند اسرائیلی خبر داده بودند.

در مدت اخیر حجم حملات سایبری متقابل میان ایران و اسرائیل شدت گرفته است.

روز گذشته نیز ایران شاهد حمله گسترده سایبری به سیستم الکترونیک توزیع بنزین در این کشور بود.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا