اقتصادیسرخط خبرها

میانگین صادرات روزانه نفت عراق به امریکا طی هفته گذشته، به 221 هزار بشکه رسید

اداره اطلاعات انرژی امریکا از صادرات 221 هزار بشکه ای نفت خام عراق به امریکا طی هفته گذشته خبر داد.

میدل ایست نیوز: اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد عراق طی هفته گذشته به طور میانگین 221 هزار بشکه نفت خام در روز به امریکا صادر کرد.

در گزارش اداره اطلاعات انرژی امریکا آمده: امریکا طی هفته گذشته به طور میانگین 5 میلیون و 869 هزار بشکه در روز از 10 کشور نفت وارد کرده است.

امریکا طی هفته گذشته روزانه 221 هزار بشکه نفت خام از عراق وارد کرده است و این رقم نشان دهنده کاهش واردات نفتی امریکا از عراق نسبت به دو هفته گذشته است که 245 هزار بشکه در روز نفت خام وارد کرده بود.

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد بیشترین میزان واردات نفت طی هفته گذشته به ترتیب از کانادا به طور میانگین 3.773 میلیون بشکه در روز، مکزیک 657 هزار بشکه در روز، عربستان 457 هزار بشکه و کلمبیا 224 هزار بشکه در روز بوده است.

امریکا همچنین به طور میانگین 189 هزار بشکه در روز از روسیه و 142 هزار بشکه از برزیل، 72 هزار بشکه از ترینیداد و توباگو و 4ص هزار بشکه در روز از نیجریه نفت خام وارد کرده است.

امریکا پرمصرف ترین کشور در زمینه نفت است که با مصرف روزانه 19.4 میلیون بشکه که 19.7 درصد از حجم مصرف جهانی را تشکیل می دهد در جایگاه اول از لحاظ حجم مصرف نفت قرار دارد.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا