سرخط خبرهاسیاسی

هک شدن پایگاه روزنامه اسرائیلی جروزالم پست با تصویری از انگشتر شهید سلیمانی

صفحه اصلی پایگاه روزنامه اسرائیلی جروزالم پست با تصویری از انگشتر سردار سلیمانی که یکی از تاسیسات هسته‌ای اسرائیل را هدف قرار داده، هک شد.

میدل ایست نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، روزنامه اسرائیلی جروزالم پست از هک شدن پایگاه این روزنامه با تصویری از انگشتر شهید سلیمانی که یکی از تاسیسات هسته‌ای اسرائیل را هدف قرار داده خبر داد و اعلام کرد که معلوم نیست هکرها از داخل ایران این کار را انجام داده‌اند و یا هواداران ایران از خارج این کشور دست به این اقدام زدند.

در تصویر هک‌ شده پایگاه روزنامه جروزالم پست به جای صفحه اول اخبار، تصویری از دست شهید سلیمانی به همراه انگشتر عقیق نشان داده شده که به سمت تأسیسات هسته‌ای دیمونا اسرائیل نشانه گرفته شده و به دو زبان انگلیسی و عبری بر روی آن نوشته شده است که “ما به شما نزدیک هستیم، جایی که فکرش را هم نمی‌کنید”.

از سوی دیگر همزمان با هک شدن پایگاه روزنامه جروزالم پست، حساب توئیتر روزنامه اسرائیلی “معاریو” هم هک شد.

تاکنون روزنامه معاریو به این حمله سایبری واکنشی نشان نداده ولی در مقابل روزنامه جورزالم پست با انتشار توئیتی اعلام کرد که ما از هک شدن پایگاه خود آگاه هستیم.

در ماه مه 2020 نیز صفحه اصلی روزنامه اسرائیلی جروزالم پست هک و به جای آن تصویری از آتش گرفتن تل‌آویو و هدف قرار گرفتن تعدادی از مواضع اسرائیلی‌ها نشان داده شده بود.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا