خبر اولسیاسی

ارسال فوری نیروهای مبارزه با تروریسم و نیروهای واکنش سریع به نجف اشرف

معاون استاندار نجف اشرف از ارسال یک گروهان از نیروهای مبارزه با تروریسم و یک هنگ از نیروهای واکنش سریع به نجف اشرف خبر داد.

میدل ایست نیوز: معاون استاندار نجف اشرف از ارسال یک گروهان از نیروهای مبارزه با تروریسم و یک هنگ از نیروهای واکنش سریع به نجف اشرف خبر داد.

«هاشم الکرعاوی»، معاون استاندار نجف اشرف، به پایگاه خبری «الفرات نیوز» گفت که هیئتی به ریاست «حمید الشطری»، رئیس دستگاه امنیت ملی عراق، روز شنبه به نجف اشرف رفت تا اوضاع امنیتی استان را بررسی کند و در این راستا تصمیمات فوری اتخاذ شد.

او گفت که الشطری در تماس با معاون فرمانده ستاد مشترک هماهنگی‌های لازم را برای ارسال یک هنگ از نیروهای واکنش سریع به استان نجف اشرف انجام داد و به زودی نیز یک گروهان از نیروهای مبارزه با تروریسم برای به دست گرفتن کنترل داخل فرودگاه ارسال خواهد شد.

الکرعاوی افزود که طرحی جامع با هماهنگی فرماندهی پلیس نجف و دستگاه مبارزه با مواد مخدر در دستگاه امنیت ملی جهت مبارزه با مواد مخدر در استان نیز طراحی شده است.

وی گفت که الشطری در سفر خود مسائل مهمی درباره مواد مخدر و حرکت‌های افراط‌گرای دینی را بررسی کرده که این بررسی در روزهای آینده نتایج مثبت خود را نشان خواهد داد.

الکرعاوی تأکید کرد که اوضاع امنیتی در نجف اشرف نسبتا باثبات است و این استان کاملا  از حضور تروریست‌ها خالی است و افزود که برنامه امنیتی و خدماتی ای تنظیم شده که شهروندان به زودی نتایج آن را حس خواهند کرد.

روز پنج‌شنبه گذشته «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، در سفر به نجف اشرف ضمن پذیرش استعفای «لؤی الیاسری»، استاندار نجف اشرف، تأکید کرد که شخصا اداره استان را بر عهده می‌گیرد.

او همچنین از تشکیل صندوق خاص برای توسعه استان نجف اشرف و اجرای پروژه‌های گوناگون در آن خبر داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا