سرخط خبرهاسیاسی

دعوت رسمی امارات از رئیس جمهور ایران برای بازدید از اکسپو دبی 2020

امارات از دعوت رسمی این کشور از «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران، به این کشور برای بازدید از اکسپو دبی 2020 در 7 فوریه خبر داد.

میدل ایست نیوز: امارات از دعوت رسمی این کشور از «سیدابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران، به این کشور برای بازدید از اکسپو دبی 2020 در 7 فوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایرانی تسنیم به نقل از بیانیه رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد ایران، «محمدمهدی اسماعیلی» روز جمعه از نمایشگاه اکسپو دبی 2020 دیدن کرد.

در حاشیه این دیدار، اسماعیلی با «ریم الهاشمی»، وزیر امور همکاری های بین المللی امارات، نیز دیدار و گفت وگو کرد.

الهاشمی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان از دعوت رسمی امارات از رئیس جمهوری ایران، سید ابراهیم رئیسی برای بازدید از اکسپو 2020 همزمان با روز ایران در این رویداد بین المللی در روز 7 فوریه امسال خبر داد.

مدیر کل اکسپو 2020 در این دیدار همچنین از اعلام آمادگی خود برای سفر به ایران برای توسعه مناسبات فرهنگی و تعاملات میان دو کشور خبر داد و افزود: امیدوارم به زودی به ایران سفر کنم تا تبادلات فرهنگی دو کشور در بالاترین سطح خود توسعه یابد.

همچنین در این دیدار دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی با تقدیر از همکاری و همراهی کشور امارات با ایران در برپایی غرفه کشورمان در این رویداد جهانی گفت: ما از روابط فرهنگی گسترده میان دو کشور استقبال می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا