سرخط خبرهاسیاسی

اعلام آمادگی بغداد برای همکاری با سازمان‌های بشردوستانه

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با مدیران شورای پناهندگان نروژ از آمادگی بغداد برای همکاری با سازمان‌های بشردوستانه خبر داد.

میدل ایست نیوز: «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق امروز یکشنبه در دیدار با مدیران شورای پناهندگان نروژ از آمادگی بغداد برای همکاری با سازمان‌های بشردوستانه با هدف کاستن از مشکلات آوارگان خبر داد.

دو طرف در این دیدار درخصوص همکاری مشترک میان دولت عراق و سازمان‌های بین‌المللی بشردوستانه و نقش این سازمان‌ها در کمک‌رسانی به آوارگان عراقی و راه‌های توانمندسازی و آموزش جوانان با هدف دور نگه داشتن آنان از افراط‌گرایی، بحث و تبادل نظر کردند.

مشاور امنیت ملی عراق همچنین با اعلام آمادگی دولت این کشور برای همکاری با سازمان‌های بشردوستانه، تاکید کرد که بغداد از هر اقدام و تلاشی که به سود عراقیان باشد استقبال و حمایت می‌کند.

از سوی دیگر «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق امروز یکشنبه در دیدار با «کاربیلوس لاندسبرگ» وزیر امور خارجه لیتوانی در خصوص راه‌های کاستن از مشکلات شهروندان عراقی گرفتار شده در مرزهای اتحادیه اروپا و نیز دستیابی به راه‌حلی مناسب جهت پایان دادن به این مساله، بحث و گفت‌وگو کرد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا