خبر اولسیاسی

آسوشیتدپرس: نظامیان امریکایی هنگام حمله انصارالله به ابوظبی در پناهگاه مخفی شدند

نیروهای امریکایی در امارات امروز دوشنبه هنگام حمله انصارالله یمن به پایگاه الظفره در ابوظبی وارد مخفیگاه‌ها شده و در آنجا کمین کردند.

میدل ایست نیوز: خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از فرماندهی نیروی هوایی امریکا در خاورمیانه اعلام کرد که نیروهای امریکایی حاضر در امارات امروز دوشنبه هنگام هدف قرار گرفتن پایگاه الظفره در ابوظبی توسط جنبش انصارالله یمن، وارد مخفیگاه‌ها شده و در آنجا کمین گرفتند.

پایگاه نظامی الظفره در امارات میزبان نیروهای آمریکایی و انگلیسی است و پهپادهای پیشرفته و جنگنده‌های F-35 از جمله تجهیزات نظامی موجود در این پایگاه است.

از سویی سفارت امریکا در ابوظبی با هشدار امنیتی به شهروندان خود در امارات از آنان خواست هوشیاری امنیتی را در بالاترین سطح حفظ کنند.

پیشتر نیز سخنگوی نیروهای سنتکام اعلام کرده بود که نیروهای ارتش امریکا در امارات هفته گذشته در روز حمله انصارالله یمن به ابوظبی به دلیل تهدیدهای احتمالی ناشی از این حمله، مجبور به کمین کردن در مخفیگاه شده بودند.

«یحیی سریع» سخنگوی نظامی انصار الله امروز دوشنبه اعلام کرد که پایگاه هوایی الظفره و اهداف حساس دیگری در ابوظبی با شمار زیادی موشک بالستیک ذوالفقار هدف قرار گرفته است.

دوشنبه گذشته نیز سخنگوی نظامی جنبش انصارالله اعلام کرده بود که این جنبش فرودگاه‌های دبی، ابوظبی، پالایشگاه نفتی ابوظبی و شماری از تاسیسات مهم و حساس این کشور را با 5 موشک بالستیک و هدایت شونده و شمار زیادی پهپاد هدف قرار داده است.

 

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا