خبر اولسیاسی

بیانیه انصار الله یمن در تشریح عملیات نظامی جدید به عمق عربستان و امارات

سخنگوی انصار الله یمن از عملیات گسترده در عمق خاک عربستان و امارات با استفاده از موشک بالستیک و پهپاد خبر داد.

میدل ایست نیوز: «یحیی سریع»، سخنگوی نظامی انصار الله یمن در بیانیه ای عملیات نظامی اخیر در عمق عربستان و امارات را تشریح کرد.

به گزارش المسیره، وی گفت این عملیات با استفاده از موشک و پهپاد در سطحی گسترده و در پاسخ به تشدید تنش ها از سوی ائتلاف عربی به رهبری عربستان و جنایت هایش در حق ملت یمن انجام شده است.

سریع اشاره کرد که این عملیات تحت عنوان «اعصار الیمن الثانیه»، (طوفان یمن دو) عمق خاک عربستان و امارات را هدف قرار داده است.

سخنگوی نظامی انصار الله بیان کرد که پایگاه هوایی الظفره و اهداف حساس دیگری در ابوظبی با شمار زیادی موشک بالستیک ذوالفقار هدف قرار گرفته است.

وی همچنین از حمله به مواضع حیاتی و مهم در دبی با شماری زیادی پهپاد از نوع صماد 3 خبر داد.

سریع در ادامه نیز به حمله به تعدادی پایگاه نظامی در عمق عربستان در منطقه شروره و مناطق دیگر با استفاده از تعداد پهپاد از نوع صماد 1 و قاصف 2k اشاره کرد.

سخنگوی نظامی انصار الله سپس گفت که مواضع حیاتی و حساس در جیزان و عسیر عربستان نیز با تعداد موشک های بالستیک هدف قرار گرفته و با دقت به اهداف اصابت کرده است.

وی با تاکید بر آمادگی کامل انصار الله برای گسترش عملیات خود طی مرحله آتی و مقابله تنش ها با تنش آفرینی، مجددا از شرکت های خارجی و سرمایه گذاران در امارات خواست با توجه به اینکه این کشور ناامن است آن را ترک کنند.

سریع در پایان تاکید کرد که امارات تا زمانی که به تجاوز و محاصره ملت یمن ادامه دهد، همواره در معرض حملات قرار می گیرد.

پیش از این و در دوشنبه هفته گذشته انصار الله در عملیات طوفان یمن یک، مناطق حساس و مهم در ابوظبی و دبی را هدف قرار داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا