سیاسی

عربستان حمله اخیر انصار الله به امارات را محکوم کرد

عربستان ضمن محکومیت شدید حمله انصارالله به امارات، بر حمایت خود از این کشور تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه عربستان در بیانیه ای حمله اخیر انصار الله به امارات را محکوم و بر حمایت از تمامی اقدامات امارات برای حفظ امنیت خود تاکید کرد.

در بیانیه وزارت خارجه این کشور آمده است: عربستان به شدت تلاش انصار الله برای حمله به مناطق غیرنظامی در امارات با حملات پی در پی که آخرین آن با موشک بالستیک به ابوظبی بوده را محکوم می کند.

بیانیه مذکور افزود: عربستان بر ایستادگی کامل خود در کنار امارات در برابر هر آنچه امنیت و ثبات آن را تهدید می کند و بر تداوم مقابله با همه تلاش ها و اقدامات «تروریستی» انصار الله از طریق فرماندهی ائتلاف عربی در یمن تاکید می کند.

عربستان همچنین بر همبستگی کامل با امارات در برابر این حملات «تروریستی» و کمک به آن و ایستادگی در کنار این کشور در برابر هر تهدیدی که متوجه امنیت و ثبات آن باشد، و بر حمایت از همه اقداماتی که برای حفظ امنیت خود، شهروندان و افراد مقیم این کشور اتخاذ می کند، تاکید کرد.

«یحیی سریع» سخنگوی انصار الله در بیانیه‌ای رسمی از اجرای عملیات این جنبش علیه امارات تحت عنوان «اعصار الیمن» خبر داد.

در بیانیه رسمی سخنگوی انصارالله آمده است که در این عملیات که بامداد امروز انجام شده «اهداف ویژه و مهم در عمق امارات» با موشک‌های بالستیک ذوالفقار مورد هدف قرار گرفته‌اند.

حمله امروز انصار الله با سفر «اسحاق هرتسوگ»، رئیس جمهور اسرائیل به امارات همزمان شده است. وی روز گذشته و طی سفری رسمی و دو روزه وارد ابوظبی شد و با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

همچنین بخوانید

محکومیت گسترده حمله موشکی انصارالله به امارات

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا