اجتماعی

آغاز بکار کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات عراق

این نمایشگاه که چندین شرکت داخلی و بین المللی متخصص در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آن شرکت کردند، به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی بغداد ادامه خواهد داشت.

میدل ایست نیوز: کنفرانس و نمایشگاه بین المللی تحول دیجیتال و هوش مصنوعی عراق امروز سه شنبه در محل نمایشگاه بین المللی بغداد، با مشارکت و حضور نهادهای رسمی و تخصصی و شرکت های بین المللی آغاز به کار کرد.

به گزارش الفرات نیوز، «ارکان الشیبانی» وزیر ارتباطات عراق در سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس و نمایشگاه گفت این نمایشگاه نشان دهنده یک گذار واقع بینانه به سمت تحول دیجیتال است و نقش سازمان رسانه و ارتباطات به عنوان یک شریک واقعی در موفقیتی که همه برای حرکت به سمت مراحل پیشرفته در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به آن تکیه دارند را تحسین کرد.

از سوی دیگر «علی المؤید»، رئیس دستگاه اجرایی سازمان رسانه و ارتباطات تاکید کرد که این سازمان با مشارکت یونسکو، به 1500 مدرسه عراقی خدمات اینترنتی ارائه کرده است تا به دیجیتالی کردن برنامه های درسی و برنامه های آموزشی کمک کند.

بر اساس بیانیه سازمان رسانه و ارتباطات، این نمایشگاه که چندین شرکت داخلی و بین المللی متخصص در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آن شرکت کردند، به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی بغداد ادامه خواهد داشت.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا