خبر اولسیاسی

جمعیت وفاق بحرین: سفر بنت اعلام انقضای تاریخ قانون اساسی و پایان صلاحیت حکومت بحرین است

«جمعیت وفاق اسلامی» بحرین سفر نخست‌وزیر اسرائیل به منامه را خیانت به کشور و اعلام انقضای تاریخ قانون اساسی و پایان صلاحیت حکومت بحرین دانست.

میدل ایست نیوز: «جمعیت وفاق اسلامی» بحرین سفر نخست‌وزیر اسرائیل به منامه را خیانت به کشور و اعلام انقضای تاریخ قانون اساسی و پایان صلاحیت میزبانان وی در بحرین دانست.

در بیانیه رسمی این جمعیت آمده که این سفر نقض همه تعهدات و عرف‌های سیاسی است و هیچ ارتباطی با ملت و قانون و اخلاق بحرین ندارد.

این بیانیه افزود که ملت بحرین که در سایه آتش و گلوله و توحش و کشتار زندگی می‌کند اگر اجازه پیدا کند خیابان‌ها را در اعتراض به این سفر پر خواهد کرد اما محاصره امنيتی و وضعیت نظامی و سرکوب و حکومت امنیتی حاکم بر کشور مانع از آن شده است.

جمعیت وفاق بحرین سفر نخست‌وزیر اسرائیل را زیر پا گذاشتن همه خط قرمزها و نقض همه ارزش‌ها و معاهده‌ها و تحریک ملت بحرین و ملت‌های اسلامی و عربی دانست.

این بیانیه تأکید کرده که انتخاب اجماعی ملت بحرین با آنچه حاکمانش تصمیم می‌گیرند تفاوت دارد اما حکومت استبدادی سلطه‌جو با زور نظامی اراده خود را تحمیل می‌کند و از شکستی به شکست دیگر و از بحرانی به بحران دیگر منتقل می‌شود تا به مطالبه سراسری عدالت و دموکراسی که مطالبه‌ای گریزناپذیر است تن ندهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا