خبر اولسیاسی

کتائب حزب الله: در حمله موشکی سپاه به پایگاه رژیم صهیونیستی چندین افسر موساد اسرائیل کشته شدند

کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که عملیات بمباران پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن چندین افسر موساد اسرائیل کشته و برخی زخمی شدند، عملیاتی است که خبر از مرحله دیگری از درگیری در خاک عراق می دهد.

میدل ایست نیوز: کتائب حزب الله عراق در بیانیه ای اعلام کرد که حمله موشکی سپاه ایران به اربیل، خبر از مرحله دیگری از درگیری در داخل عراق می دهد.

در بیانیه کتائب حزب الله آمده است: عملیات بمباران پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن چندین افسر موساد اسرائیل کشته و برخی زخمی شدند، عملیاتی است که خبر از مرحله دیگری از درگیری در خاک عراق می دهد.

بیانیه مذکور افزود: این عملیات در پاسخ به حمله پهپادی اسرائیل به ایران با استفاده از خاک عراق بود.

کتائب حزب الله تاکید کرد که پایگاه های نظامی و مقرهای اطلاعاتی خارجی باید از عراق خارج شوند تا کشور بار بیشتری از درگیری های منطقه ای و بین المللی را متحمل نشود.

این گروه مسلح عراقی از سکوت افرادی و طرف هایی که اکنون این حمله را محکوم کرده و در زمان حمله امریکا و اسرائیل به نیروهای عراقی و انبارهای سلاح ساکت بودند نیز انتقاد کرد.

گفتنی است صبح روز گذشته چندین موشک به اربیل اصابت کرد که پس از چندین ساعت سپاه پاسداران ایران مسئولیت آن را برعهده گرفت.

منبع
المعلومه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا