خبر اولسیاسی

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران خروج نیروهای رزمی امریکا از عراق را ادعا خواند

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران گفت امریکایی‌ها در منطقه از گروه‌های مقاومت هراس دارند و می‌گویند ما دیگر در عراق نیروی رزمی نداریم و ادعا می‌کنند فقط دوهزار و پانصد مستشار امریکایی تعمیرات و بازسازی در عراق باقی مانده است.

میدل ایست نیوز: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران با بیان اینکه ایستادگی برابر قدرت‌های جنایت‌کار افتخارآفرین است، گفت: ضعف و ذلت امروز دشمنان و پیروزی‌ها در جبهه مقاومت همه به پشتوانه این نظام ولایی ایجاد شده است و مادامی که ملتی از نورانیت ولایت استفاده کند، مقتدر و شکست ناپذیر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، وی در جمع فرماندهان سپاه به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران با تمامی ابزارها اشاره و تصریح کرد: میدان جنگ، میدان افت و خیز است و عرصه مقابله و ایستادگی در برابر قدرت‌های جنایت کار افتخارآفرین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران با بزرگداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید عالی‌مقام ما و جلودار جبهه مقاومت، شهید سلیمانی مرد میدان بود و با شناخت کامل از همه ظرفیت‌های پیدا و پنهان، در زمان بسیار کوتاهی با حمایت از تشکیل و هدایت نیروهای مردمی منطقه، جلوی هجوم و تصرفات دشمن را در عراق و سوریه گرفت و این روحیه مقاومتی موجب شد تا شهید سلیمانی تهدیدها را تبدیل به فرصت کند، اما امریکا و ایادیش وقتی دیدند اوضاع منطقه و عراق دارد از دستشان خارج می‌شود اقدام به شهادت آن مرد میدان کردند و این اوج فشار و تهدیدشان بود تا شاکله جبهه مقاومت را از هم بپاشند و متوقف کنند.

سردار قاآنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران اوکراین گفت: اگر امروز در اوکراین هم این حوادث در حال وقوع است، یکی از دلایل مهم و اساسی آن که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند، وجود امریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است.

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران افزود: امروز امریکایی‌ها در منطقه از گروه‌های مقاومت هراس دارند و می‌گویند ما دیگر در عراق نیروی رزمی نداریم و ادعا می‌کنند فقط دوهزار و پانصد مستشار امریکایی تعمیرات و بازسازی در عراق باقی مانده است.

سردار قاآنی با اشاره به اقدام سپاه ایران در هدف قرار دادن اربیل گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، اکنون به قدری ذلیل شده است که شب ها با ترس و لرز می‌خوابند و نگران هستند که مبادا بیدار شوند و بخشی از خاک سرزمین‌های اشغالی را از دست داده باشند.

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران با اشاره به نمایش قدرت موشکی ـ پهپادی مقاومت اسلامی لبنان و ضعف اسرائیل در برابر آن گفت: سیّدمقاومت، سیّدحسن نصرالله با صراحت از ظرفیت بالای تولید و ساخت موشکی ـ پهپادی حزب الله لبنان گفت و این برای رژیم صهیونیستی بسیار وحشت‌آفرین و کُشنده است، چرا که آنها سالها تبلیغ گنبد آهنین خود را برای فروش به دیگر کشورها می‌کردند، اما هواپیمای شناسایی بدون سرنشین تولید جوانان غیور حزب‌الله لبنان از روی گنبد آهنین سرزمین‌های اشغالی عبور کرده و به سلامت به پایگاه خود باز می‌گردد.

فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در ادامه به مقاومت مردم مظلوم یمن اشاره و تصریح کرد: برخی حکام ظالم منطقه که دستشان همیشه جلوی آمریکا دراز است با کمک مستکبرین و با حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی به یمن مظلوم حمله کرده و مردم و کودکان را به خاک و خون کشیدند، اما جوانان با اراده یمنی ایستادگی کردند و ضمن اداره کشور و ایجاد صنایع مختلف، توانستند به تکنولوژی ساخت انواع سلاح و مهمات و صنعت موشک و پهپاد دست پیدا کرده و در برابر ائتلاف متجاوز مقاومت کنند و اینها نتیجه اخلاص، معنویت و خودباوری است که با تلاش و اتکا به ظرفیت درونی  شکوفا شده و به ثمر نشسته است.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا