سیاسی

میقاتی: به استعفا و جلوگیری از برگزاری انتخابات کشیده نخواهم شد

نخست‌وزیر لبنان با تأکید بر اینکه استعفا نخواهد داد گفت که عامل عدم برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان نخواهد شد.

میدل ایست نیوز: نخست‌وزیر لبنان با تأکید بر اینکه استعفا نخواهد داد گفت که عامل عدم برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان نخواهد شد.

به گزارش «روسیا الیوم»، «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر لبنان، پس از خروج از مجلس این کشور گفت که از اصلی‌ترین مسئولیت‌های دولتش برگزاری انتخابات است و امکان ندارد که با استعفای خود مانع قانونی در اجرای انتخابات ایجاد کند.

او گفت که هرگز عامل عدم برگزاری انتخابات نخواهد شد و استعفا نخواهد داد.

میقاتی تأکید کرد که در سفرهای خارجی خود و در پیام‌هایی که از کشورهای خارجی دریافت می‌کند تمایل جدی برای حمایت از لبنان می‌بیند اما آنچه در داخل مشاهده می‌شود رفتارهای آشفته و تلاش برای استفاده انتخاباتی از همه مسائل کشور است.

او بازنده اصلی این‌گونه رفتارها را ملت و میهن دانست و گفت که باید همه با هم در دولت و مجلس برای خروج از بحران تلاش کنند.

وی با اشاره به برخی اظهارات درباره تلاش برای سرنگون کردن دولتش گفت که باکی از این موضوع ندارد و دولتش آماده طرح شفاف همه مسائل و مشکلات است و افزود که همکاری مجلس با دولت برای حل مسائل کشور ضرورت دارد.

میقاتی تأکید کرد که با روش‌های پوپولیستی نمی‌توان مسائل لبنان را حل کرد و این ملت لبنان است که هزینه این رفتارهای نادرست را می‌پردازد.

او گفت که بدون یکپارچگی برای یافتن راه حل‌ها امکان خروج از بحران وجود ندارد.

 

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا