سیاسی

برگزاری نشست امنیتی عراق با تمرکز بر پایگاه‌های هوایی و طرح امنیتی رمضان

نشست امنیتی عراق به ریاست نخست‌وزیر این کشور برگزار و مسائل مختلفی از جمله طرح امنیتی رمضان و تقویت عملکرد پایگاه‌های هوایی در آن بررسی شد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق امروز یکشنبه نشستی امنیتی را با حضور فرماندهان نظامی و امنیتی این کشور و وزیران دفاع و کشور برگزار کرد.

الکاظمی در این نشست ضمن تاکید بر افزایش سطح هوشیاری و آمادگی امنیتی در ماه مبارک رمضان و مراقبت از مراکز حساس و زیرساخت‌ها، تقویت نقش نیروهای مسلح و افزایش کارایی این نیروها را نیازمند تلاش‌های بیشتر و بهره‌مندی از بروزترین روش‌ها دانست.

در این نشست امنیتی در خصوص اجرای طرح‌های امنیتی در ماه رمضان، پیگیری تعقیب عناصر باقی مانده داعش و حفاظت از دکل های انتقال برق نیز بحث و گفت‌وگو شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد اقداماتی برای ارتقای توانمندی‌ها و قابلیت‌های نظامی، راه‌اندازی کمپ‌های نظامی در خارج از شهرها و تکمیل تجهیزات آن‌ها در کنار همگامی با پیشرفت‌های حوزه تکنولوژی در بعد تسلیحاتی و افزایش مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، انجام شود.

حاضران در نشست امنیتی امروز در عراق برای تقویت سطح عملکرد پایگاه‌های هوایی و بهسازی آنها در تمامی سطوح با هدف تبدیل شدن به بهترین پایگاه‌های هوایی در میان ارتش‌های جهان و نیز بازسازی انبارهای تسلیحاتی و ارتقای آنان بر اساس نیازهای عراق، تصمیمات لازم را اتخاذ کردند.

 

منبع
خبرگزاری واع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا