سیاسی

جنبلاط خواستار اتحاد دروزیان در برابر کشاندن لبنان به سرسپردگی شد

ولید جنبلاط با انتقاد از کسانی که در پی «مصادره تصمیم ملی مستقل لبنان» هستند خواستار اتحاد دروزیان برای جلوگیری از کشاندن لبنان به سرسپردگی شد.

میدل ایست نیوز: ولید جنبلاط با انتقاد از کسانی که در پی «مصادره تصمیم ملی مستقل لبنان» هستند خواستار اتحاد دروزیان برای جلوگیری از کشاندن لبنان به سرسپردگی شد.

به گزارش «الجدید»، «ولید جنبلاط» رئیس حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان، در سخنانی از کسانی که به گفته وی «در پی مصادره تصمیم ملی مستقل لبنان و کشاندن کشور به محور ویرانی و تزویر هستند» انتقاد کرد.

او گفت که سراسر خاک لبنان شهادت می‌دهد که وی و دیگر نیروهای ملی در برابر اسرائیل جنگیده‌اند و افزود که به کسی اجازه نمی‌دهد که سابقه مبارزاتی‌اش را تحت هر شعاری به سرقت برد.

جنبلاط خطاب به رهبران دروزی لبنان گفت که امروز در لبنان در برابر «ترور تازه» (در اشاره به ترور پدرش کمال جنبلاط) در روند انتخابات است و باید همه دروزیان در کنار هم در برابر آن بایستند تا مانع از تقلب و سرسپردگی لبنان شوند.

او گفت که به سرازیر عمر افتاده اما مسیر ادامه دارد و از پسرش تیمور که در انتخابات این دوره نامزد شده خواست که به مسیر ادامه دهد.

انتخابات لبنان قرار است روز 15 مه برگزار شود.

منبع
الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا