سیاسی

رئیس‌جمهوری لبنان: امیدوارم انتخابات بدون مشکل برگزار شود

رئیس‌جمهوری لبنان با حضور در وزارت امور خارجه این کشور ابراز امیدواری کرد که انتخابات پارلمانی لبنان بدون مشکل و اعتراض پایان پذیرد.

میدل ایست نیوز: میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان امروز یکشنبه با حضور در وزارت امور خارجه این کشور ابراز امیدواری کرد که انتخابات پارلمانی لبنان بدون مشکل و اعتراض پایان پذیرد.

عون همچنین ابراز امیدواری کرد که در انتخابات آتی اوضاع بهتر شود و هر شهروند «کدی» داشته باشد که بتواند از داخل خانه‌اش رای بدهد و انتخابات بدون صندوق و هزینه برای دولت انجام شود.

رئیس‌جمهوری لبنان همچنین از بخش انتخابات در وزارت خارجه این کشور بازدید کرد تا از نزدیک در جریان روند رای‌گیری از شهروندان لبنانی در خارج از کشور قرار بگیرد.

وی پس از بازدید در سخنانی کوتاه گفت که برگزاری انتخابات کار آسانی نیست و ان‌شاءالله در انتخابات آینده اوضاع بهتر می‌شود.

شهروندان لبنانی امروز یکشنبه در دومین مرحله از انتخابات پارلمانی لبنان در خارج از کشور در 48 کشور به پای صندوق‌های رای رفتند.

نخستین مرحله از انتخابات پارلمانی لبنان روز جمعه در ده کشور برگزار شد و انتخابات اصلی در داخل لبنان روز 15 مه برگزار خواهد شد.

منبع
المنار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا