سیاسی

تاکید فرمانده کل نیروهای مسلح عراق بر لزوم حفظ اقتدار حکومت

مصطفی الکاظمی با تاکید بر لزوم حفظ اقتدار حکومت، دستور داد که اقدامات قاطعی درخصوص تخلفات و تلاش ها برای نقض قانون اتخاذ شود.

میدل ایست نیوز: مصطفی الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در نشست امروز شورای وزارتی امنیت ملی عراق با حضور فرماندهان پلیس استان های مرکزی و جنوبی و رئیس اداره نظارت قضایی، دستورات جدید امنیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در این نشست ضمن بررسی اوضاع امنیتی کشور و طرح های امنیتی و تلاش های اطلاعاتی برای تقویت امنیت در سراسر استان ها، فرمانده کل نیروهای مسلح، تلاش نیروهای امنیتی در موفقیت آمیز بودن طرح امنیتی ماه رمضان و عید فطر و توانایی آنها در خنثی سازی طرح های تروریستی برای هدف قرار دادن شهروندان غیرنظامی و بازارهای تجاری از طریق تروریست های انتحاری که دستگیر شدند را تحسین کرد.

الکاظمی تاکید کرد که عراق با چالش های بزرگ و شرایط سختی مواجه شده و توانسته در بسیاری از پرونده موفق شود و پرونده های دیگری نیز وجود دارد که نیازمند تلاش و همکاری است.

وی درخصوص پرونده امنیتی به تداوم عملیات نظامی برای تعقیب عناصر تروریستی داعش و تحقق اهداف این عملیات در هدف قرار دادن رهبران و عناصر باقیمانده این گروه اشاره کرد.

الکاظمی با تاکید بر لزوم حفظ اقتدار حکومت، دستور داد که اقدامات قاطعی درخصوص تخلفات و تلاش ها برای نقض قانون اتخاذ شود.

وی همچنین بر دستورات پیشین درخصوص حفظ امنیت و ثبات و جلوگیری از هرگونه تخلف و عدم مسامحه در اعمال اقتدار حکومت و حاکمیت قانون و مخالف با هرگونه تعرض به نهاد امنیتی و کادر شجاع آن تاکید کرد.

وضعیت امنیتی استان ها از دیگر مسائل مورد بررسی در این نشست بود که در همین رابطه الکاظمی دستوراتی برای بهبود عملکرد امنیتی استان ها صادر کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا