خبر اولسیاسی

چارچوب هماهنگی تصویب قانون منع عادی سازی روابط با اسرائیل را تبریک گفت

چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه با انتشار بیانیه‌ای تصویب قانون مجرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با اسرائیل را نشانه وجود روحیه ملی در عراق دانست.

میدل ایست نیوز: چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه با انتشار بیانیه‌ای تصویب قانون مجرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با اسرائیل را نشانه وجود روحیه ملی در عراق دانست.

به گزارش «بغداد الیوم»، احمد الاسدی به نمایندگی از چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعه در کنفرانسی مطبوعاتی در مجلس عراق تصویب این قانون را به ملت عراق تبریک گفت و تأکید کرد که تصویب این قانون نشان داد که نمایندگان ملت در مجلس عراق حافظ اصول ثابت ملت در دفاع از مسئله فلسطین و دفاع از بیت‌المقدس و لزوم از میان رفتن رژیم غاصب و خودداری از پذیرش آن هستند.

او گفت که همه اعضای حاضر در جلسه امروز مجلس به این قانون رأی دادند و این بار دیگر نشان می‌دهد که ملت عراق در مسائل ملی و اسلامی و انسانی اتفاق نظر دارند.

الاسدی تأکید کرد که تفاهم نیروهای سیاسی و نمایندگان ملت در مسائل مهم و سرنوشت‌ساز پیامی آشکار درباره ثابت قدم بودن ملت عراق و نمایندگانش در اصول ثابت ملی است.

وی این روز را به همه آزادگان جهان و همه کسانی که در مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی نقش داشته‌اند  و دارند تبریک گفت و از همه نیروها و چهره‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دینی و فکری که به تصویب فوری این قانون کمک کردند تشکر کرد.

قانون مجرم انگاری عادی سازی روابط با اسرائیل عصر امروز در جلسه مجلس عراق با حضور 275 نماینده  و به اتفاق آرا تصویب شد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا