سیاسی

وزارت خارجه ایران: قدس یکپارچه پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود

وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن حوادث روز گذشته در فلسطین، تأکید کرد که بیت المقدس یکپارچه پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه ایران ضمن محکوم کردن حوادث روز گذشته در فلسطین، تأکید کرد که بیت المقدس یکپارچه پایتخت همیشگی فلسطین خواهد بود.

بر اساس بیانیه رسمی وزارت خارجه ایران، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست های نژادپرست و حمله اشغالگران قدس به مردم و مدافعان قبله اول مسلمانان را به شدت محکوم کرده و تاکید کرد: بیت المقدس یکپارچه پایتخت همیشگی فلسطین، «من البحر الی النهر» است.

سعید خطیب زاده ضمن تجلیل از پایداری و مقاومت مردم فلسطین و مدافعان قدس، نسبت به ماجراجویی‌های جدید و اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها هشدار داده و با یادآوری آرمان قدس به عنوان اولویت اول جهان اسلام اظهار داشت، وظیفه همه آزادگان جهان بویژه مردم و کشورهای اسلامی است تا نسبت به دفاع همه‌جانبه از بیت المقدس و مقابله با رژیم آپارتاید صهیونیستی، به صورت متحد عمل کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز اطمینان از اینکه محور قدس و مقاومت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با اقدامات ترروریستی رژیم جعلی اسرائیل کوتاهی نخواهد کرد، از مراجع و سازمان های بین المللی خواست تا به وظیفه قانونی خود عمل کرده و مانع تجاوزات و حملات اشغالگران صهیونیست به مردم بی دفاع فلسطین شوند.

منبع
وزارت خارجه ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا