خبر اولسیاسی

آیت الله خامنه ای: هم اقتصاد و هم دفاع و امنیت ایران را تقویت می کنیم

رهبر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه محاسبات دشمنان ایران غلط است، گفت که ایران هم اقتصاد خود را تقویت می کند هم دفاع و امنیت کشور را.

میدل ایست نیوز: رهبر جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه محاسبات دشمنان ایران غلط است، گفت که ایران هم اقتصاد خود را تقویت می کند هم دفاع و امنیت کشور را.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایران، آیت الله خامنه ای در سالگرد ارتحال امام خمینی تأکید کرد که امام خمینی، روح جمهوری اسلامی است و اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود و مورد بی توجهی قرار گیرد نقشی بر دیوار باقی خواهد ماند

وی افزود که ذات جمهوری اسلامی با ظلم مخالف است و ظالم را با خود مخالف می‌کند.

آیت الله خامنه ای خاطرنشان کرد که مهم ترین امید دشمنان انقلاب دل بستن به اعتراضات مردمی است طوری که مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند اما این محاسبه دشمن هم مانند بسیاری از محاسبات دشمن غلط است.

وی افزود که تصور اینکه می‌توانند مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهند غلط است چراکه جمهوری اسلامی خیلی به عامل مردم اهمیت می‌دهد

رهبر ایران تأکید کرد که مشاوران آمریکایی‌ها، ایرانی‌های خائنی هستند که به آنها مشاوره غلط می‌دهند و اینها نه تنها به کشور خود که حتی به آمریکایی ها هم خیانت می‌کنند چراکه بدون اطلاع صحیح به آنها مشاوره می‌دهند و در نهایت هم شکست می‌خورند.

وی گفت که گرایش امروز مردم به انقلاب و دین از روز اول انقلاب یقینا بیشتر است اگر کسی می‌خواهد آن را بفهمد به تشییع میلیونی شهید سلیمانی نگاه کند.

آیت الله خامنه ای گفت که امروز دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است عاملان خرابکاری‌ها باید مجازات شوند؛ هم در قضیه آبادان و هر قضیه دیگری و تأکید کرد: «هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را».

وی افزود: نفت ایران را در سواحل یونان می دزدند و بعد از آن دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی جبران می کنند و کشتی نفتی دشمن را ضبط می کنند اما آن ها ایران را متهم به دزدی می‌کنند. چه کسی دزد است؟ شما نفت ما را دزدیدید. ما از شما پس گرفتیم و پس گرفتن مال دزدی که دزدی نیست.

رهبر ایران تأکید کرد که امروز که دشمن در صدد تخریب مسئولان انقلابی است وظیفه قدرشناسی وظیفه سنگینی است.

منبع
ایرنا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا