خبر اولسیاسی

اعلام آمادگی نماینده سازمان ملل برای حل مشکلات شهروندان عراقی در اردوگاه الهول

پلاسخرت در دیدار با وزیر خارجه سوریه، آمادگی خود را برای همکاری با دولت های سوریه و عراق برای حل مشکلات شهروندان عراقی به ویژه کودکان و زنان در اردوگاه الهول ابراز کرد.

میدل ایست نیوز: فيصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با جنين هنیس پلاسخرت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق و هیات همراه دیدار، و درباره راه های همکاری و هماهنگی بین ارگان و آژانس های ملل متحد و دولت سوریه رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در جریان این دیدار، راه های همکاری در همه زمینه ها که مهمترین آنها کمک های بشردوستانه و شرایط اردوگاه ها به ویژه اردوگاه الهول مورد بحث قرار گرفت.

المقداد بر ضرورت اقدام بشر دوستانه برای دور شدن از سیاست زدگی و استانداردهای دوگانه و هماهنگی با دولت سوریه توسط سازمان ملل و همه کشورهایی که شهروندانی در اردوگاه ها دارند تا آنها را به کشورشان بازگردانند، تاکید کرد.

از طرفی دیگر پلاسخارت از همکاری سوریه در زمینه بستن اردوگاه ها به ویژه اردوگاه های واقع در مرز سوریه و عراق قدردانی کرد.

وی همچنین آمادگی خود را برای همکاری با دولت های سوریه و عراق برای حل مشکلات شهروندان عراقی به ویژه کودکان و زنان در اردوگاه الهول ابراز کرد.

منبع
خبرگزاری رسمی سوریه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا