سیاسی

نخست وزیر اردن: نشست های سه جانبه ما با عراق و مصر در تقویت همکاری‌ها نقش داشته است

بشر الخصاونه در دیدار با رئیس پارلمان عراق بر حمایت کشورش و در راس آن عبدالله دوم، از عراق با هر آنچه در تحقق ثبات و امنیت عراق نقش دارد، تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق و هیئت همراه او، امروز سه شنبه با بشر الخصاونه، نخست وزیر اردن دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش الفرات نیوز، دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه بین دو کشور را بررسی و بر تقویت همکاری امنیتی و اقتصادی مشترک دوجانبه و تقویت روابط در چارچوب همکاری سه جانبه با مصر تاکید کردند.

رئیس پارلمان عراق در این دیدار بر اهمیت حمایت از نتایج نشست سران عراق، مصر و اردن و آغاز اقدامات عملی و حقیقی که به صورت مثبت بر توسعه و ثبات تاثیر می گذارد تاکید و از نقش پادشاه اردن در تحکیم پایه های همکاری در همه زمینه ها در راستای خدمت به منافع دو کشور برادر تقدیر کرد.

نخست وزیر اردن نیز گفت که نشست سه جانبه بین اردن، عراق و مصر در تقویت همکاری مشترک نقش داشته است.

وی بر حمایت کشورش و در راس آن عبدالله دوم، پادشاه اردن از عراق با هر آنچه در تحقق امنیت و ثبات نقش دارد، تاکید و اشاره کرد که ثبات عراق ثبات منطقه به شمار می رود.

الحلبوسی روز گذشته نیز با عبدالله دوم، پادشاه اردن دیدار و درباره روابط دوجانبه و راه های تقویت آن رایزنی کرد.

الحلبوسی دو روز قبل در راس یک هیئت پارلمانی طی سفری رسمی به اردن رفت و مورد استقبال عبدالکریم الدغمی، رئیس پارلمان اردن و معاونان او قرار گرفت.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا