سیاسی

نعیم قاسم: تنها راه حل مسئله فلسطین، مقاومت است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که تنها راه رویارویی با اسرائیل مقاومت با همه انواع آن است و  هر راه دیگری هدر دادن وقت است.

میدل ایست نیوز: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که تنها راه رویارویی با اسرائیل مقاومت با همه انواع آن است و  هر راه دیگری هدر دادن وقت است.

به گزارش «المنار»، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، در کنفرانس قومیتی عربی اسلامی ضمن تأکید بر اینکه همه انواع مقاومت تنها مسیر رویارویی با اسرائیل است گفت که در رأی انواع مقاومت مقاومت نظامی است که فقط از این راه می‌توان فلسطین را بازپس گرفت.

او گفت که حامی مسئله فلسطین در قدم اول ملت فلسطین و مقاومت فلسطینی هستند و با پشت کردن برخی اعراب به این پرونده، فلسطینیان به زانو درنخواهند آمد و تسلیم نخواهند شد و در میدان خواهند ماند.

قاسم تأکید کرد که اسرائیل خیال کرده که با تهدید می‌تواند موجب نگرانی محور مقاومت شود اما این تهدیدها توخالی است و افزود که ادامه حضور اسرائیل در منطقه منوط به جنگ‌افروزی است و بدون جنگ‌افروزی در منطقه اسرائیل امکان حیات ندارد.

وی افزود که گزینه‌های سیاسی غربیان گزینه درستی نیست و همیشه بخشی از پشتوانه اشغالگری بوده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله گفت که کشورهایی که با اسرائیل روابط خود را عادی کردند بیش از هرچیز به خودشان و ملت‌هایشان آسیب زدند.

قاسم تأکید کرد که نیروهای مقاومت در حالت آماده‌باش کامل هستند و امروز در کنار متحدان خود در فلسطین و محور مقاومت در قدرتمندترین مرحله فعالیتشان هستند و به قدرت خود افتخار می‌کنند.

وی گفت که همه دیدیدم چگونه لبنان با ارتش و ملت و مقاومت خود خاک کشورش را آزاد کرد.

او تأکید کرد که قدرت محور مقاومت و تلاش و حمایت بی حساب جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و اجتماع کشورها زیر پرچم مقاومت به معنای آن است که پیروزی در راه است.

 

منبع
المنار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا